ІТ та бізнес-покращення задля розширення бізнесу «ТАОР Карпати»
База «ТАОР Карпати» в самому серці українських гір відкрила двері відвідувачам шість років тому. Сім’ї та інші категорії туристів приїздять сюди за пішими прогулянками, риболовлею та ще багатьма видами активного відпочинку, аби відволіктися від шаленого ритму життя.
«Час повернутися до природи — ось наш девіз, — пояснює директорка готелю Олена Созанська. — Наша концепція — запропонувати місце, де люди можуть відпочити і розслабитися в оточенні чудового довкілля».
Чотиризірковий курорт пропонує 24 двомісні номери та 20 бунгало. Гості можуть насолодитися природою, розважити дітей, провести корпоративні заходи, скористатися басейном, сауною, а також масажем, гідротерапією та іншими процедурами для покращення здоров’я. Для тих, хто бажає ще більшого різноманіття — поруч знаходиться місто Трускавець, відоме своїми мінеральними водами.
Тільки минулого року комплекс прийняв понад 15000 гостей.
На шляху до успіху
Керування таким курортом як «ТАОР Карпати» — нелегка справа. Поки гості насолоджуються бездоганно білими постелями в номерах та місцевими смаколиками в меню ресторану, команда ретельно планує кожен крок, пояснює пані Созанська. «Коли наш бізнес почав зростати, ми зрозуміли, що нам потрібні конкретні інструменти для його підтримки».
Саме тоді до справи долучився ЄБРР і допоміг компанії знайти консультанта для розробки автоматизованої системи бухгалтерського обліку і звітування. Консультаційну програму в Україні фінансує Європейський Союз у рамках ініціативи EU4Business.
Ця робота дозволила компанії покращити систему бронювання з більш детальними відомостями щодо уподобань гостей та автоматичним створенням рахунків. Ресторан ефективніше відстежує, які страви замовляють клієнти, та контролює наявність продуктів. Нова система також враховує терміни зберігання та створює автоматичні бухгалтерські звіти.
Пані Созанська стверджує, що таке нововведення сприяло кардинальним змінам.
«Наразі ми можемо точніше передбачати побажання наших відвідувачів і пропонувати індивідуальний підхід до їхнього відпочинку».
Вона додає, що об’єднання всіх даних в одну систему було критично важливим. Завдяки цьому готель має миттєвий доступ до даних про прибутки, продажі, уподобання гостей і не тільки, тому може легко і швидко виявляти будь-які потенційні проблеми.
Рушій місцевого розвитку
Курорт став рушієм місцевої економіки, оскільки туристи не тільки зупиняються в готелі та користуються іншою інфраструктурою, але й мандрують у горах, відвідують містечка поблизу, їздять на екскурсії, купують сувеніри та вироби місцевих майстрів у магазинах.
«Ми працюємо згідно з заявленими принципами і обираємо екологічність, коли це тільки можливо. Приблизно 90% усіх товарів, що ми використовуємо, виробляються на місці — це їжа, косметика, предмети інтер’єру та багато іншого».
«ТАОР Карпати» і надалі буде успішним бізнесом після нещодавніх покращень. Крім усе більшої популярності серед українців, готель нещодавно брав участь у спеціалізованих ярмарках у Польщі та інших країнах.
Крім того, в очікуванні збільшення потоку туристів, готель планує побудувати нові сімейні котеджі, ще один ресторан, тенісний корт та інші розважальні зони, аби красою Карпат могли насолодитися ще більше відвідувачів.