Які емоції ви відчуваєте при слові «ремонт»? Навряд чи щось стовідсотково приємне. Хоча результат пов'язаний із важливими й глобальними змінами в житті, сам процес – це часто купа нервів і проблем. Тому, аби максимально мінімізувати психологічні травми і вщент не розсваритися з близькими, важливо ретельно планувати і відбирати виробників. Особливо це важливо на останніх етапах. Коли нібито все готово і залишився один крок — встановити міжкімнатні двері. Ці двері точно мають бути ідеальними!
Із невеликого підприємства в найбільші експортери в Україні
«Ми розуміємо, наскільки важко робити ремонт. І як важливо, щоб людина отримала той результат, на який очікувала. Адже в цьому помешканні їй жити тривалий час. Тому ми дуже ретельно працюємо з кожним клієнтом, з’ясовуємо всі деталі й вподобання. Ну і звісно гарантуємо найвищу якість», — розповідає Світлана Бортник. Вона — директорка підприємства «Брама», одного з найбільших виробників міжкімнатних дверей в Україні.
Історія компанії почалася у Львові у 2002 році з невеликого цеху з виробництва дверей. А вже в 2008-му він перетворився на абсолютно новий, побудований «з нуля» завод із понад двомастами працівниками та потужностями виробництва, що задовольняють попит внутрішнього та експортного ринків.
«За вісімнадцять років у фабрики з’явилися постійні клієнти, які обирають саме наші двері, і розуміють, в чому їхня перевага, — каже Світлана. — Також ми постійно слідкуємо за новими тенденціями на ринку, і знаємо смаки та потреби споживача. Наприклад, зараз серед основних запитів — природність: натуральні текстури покриттів дверей, світлі легкі тони та простий лаконічний дизайн».
Екологічність як необхідність для розвитку
Нині «Брама» — єдина з українських компаній-виробників міжкімнатних дверей, що стабільно працює на ринку Європи. Польща, Чехія, Словаччина, Хорватія, Словенія, Румунія, Угорщина, країни Прибалтики та Африки — загалом підприємство експортує свою продукцію у понад двадцять країн світу.
Розширити канали збуту допомогла підтримка ініціативи ЄС EU4Business. У більшості країн Євросоюзу законодавчо заборонено продавати та використовувати фарбовану продукцію на основі поліуретанових складових. Аби виготовляти двері, що покриті фарбою на водній основі, «Брамі» потрібно було нове обладнання. Придбали його завдяки пільговому кредиту від «Укргазбанку» зі зменшеною заставою. Банк надав кредит в межах Програми «Механізм фінансування МСП — Етап II» від ініціативи ЄС EU4Business, що реалізує Європейський інвестиційний банк (ЄІБ). Таким чином компанії вдалося вийти на європейський ринок. А ще — випустити двері, покриті не токсичною, безпечною фарбою для українського споживача.
«Експорт, окрім стабільного і дуже ємнісного ринку збуту, надає можливість відслідковувати та впроваджувати світові стандарти у виробництві. Екологічність, автоматизація виробничих процесів, сучасне обладнання – це те, що запроваджено в компанії «Брама» завдяки, в тому числі, підтримці EU4Business», — розповідає Світлана Бортник.
Енергоефективні технології на виробництві
Соціальна відповідальність та прагнення до екологічності компанії розповсюджується не тільки на процес виробництва дверей. На самому початку проєктування фабрики засновники обрали болотисту місцевість поруч з лісом, щоб не використовувати під забудову чорноземи. На підприємстві реалізували технології зі збереження та регенерації тепла. Приміщення не опалюються природним газом. Взимку для підтримки комфортної температури та підігріву води використовують тріски та тирсу. Вони всмоктуються автоматизовано під час обробки деревини з усіх виробничих ділянок, подрібнюються в промисловому шредері до величини цукрової крихти, акумулюються у спеціальних резервуарах та спалюються у власній котельні, тим самим генеруючи тепло.
На початку 2021-го року компанія отримала відзнаку як найкращий виробник міжкімнатних дверей на міжнародній виставці «InterBuildExpo» й надалі планує тільки розширювати канали збуту, аби українських виробників було ще більше на міжнародному ринку.