У період з вересня по грудень 2018 року понад 50 заходів пройшли в 16 містах України за організаційної підтримки 15 партнерів в рамках "Європейського тижня МСП". Під час подій було встановлено близько 10 тисяч нових контактів між малими та середніми підприємствами, а до ширшої інформаційної кампанії доткнулися 200 тисяч людей.
Протягом кампанії відбувся широкий спектр заходів у рамках ініціативи "EU4Business", яка допомагає українським підприємцям отримувати інформацію про ідеї та можливості співпраці та підтримки у ключових сферах, які пропонує ЄС.
Інформаційні заходи та семінари були організовані, серед інших, такими партнерами:
- Проектом Forbiz та Офісом ефективного регулювання (BRDO) в шести містах, де більше 500 осіб прийняли участь у заходах;
- ЄБРР через Центри підтримки бізнесу в семи містах України з 500+ учасниками;
- Німецько-Українським фондом (НУФ) з презентацією можливостей фінансування в 4 містах за участі більше 2000 осіб;
- проект "Готові до торгівлі" з навчальними семінарами з експорту та роботи торгових місій.
У той же час була розроблена онлайнова карта можливостей, яка забезпечує ясну та легку навігацію всіма програмами та можливостями для МСП, створеними ЄС та запропонованими в рамках таких ініціатив, як "EU4Business", "COSME" та "Horizon 2020". Також було видано брошуру про програми ЄС.
Європейський тиждень МСП в Україні став частиною загальноєвропейської кампанії з розвитку малого та середнього бізнесу, сприяння підприємництву та інформування про підтримку розвитку приватного сектору з боку ЄС.