Із 13 по 16 лютого 2019 року українські експортери-ягідники взяли участь в одній з найбільших в світі міжнародних виставок органічної продукції "Biofach 2019" у Нюрнберзі, Німеччина, та встановили понад 200 ділових контактів з можливими партнерами з експорту. Загальна кількість експонентів на виставці склала 1200 компаній, а кількість відвідувачів перевищила 15 000 осіб.
Українські компанії взяли участь у виставці за підтримки Міжнародного торгового центру (ITC) та Асоціації "Ягідництво України" (АЯУ) в рамках проекту "Східне партнерство: Готові до торгівлі", що фінансується Європейським Союзом за підтримки ініціативи "EU4Business".
На українському стенді були представлені свіжі, заморожені та перероблені органічні ягоди від восьми безпосередніх виробників ("Ліга Агро", "Агро-Органік", "Нікдарія", СВК "Ягідки", "Фемілі Гарден", "Оріль-Еко", "Двіпа", "Панфрут Україна"), а також загальний каталог ягідної галузі України від АЯУ.
Виставка "Biofach" стала продовженням підтримки тенденцій сталого розвитку після виставки "Fruit Logistica 2019", що відбувалася в Берліні, але з акцентом на органічну продукцію. Ключовими особливостями виставки були інновації у пакуванні, різноманітті продукції та формах її подачі. Українські представники малого та середнього бізнесу мали можливість представити власну свіжу, заморожену та висушену продукцію (лохина, малина, полуниця, сухі сніданки з амаранту).
Як результат, наші учасники мали змогу отримати більше 200 ділових контактів з потенціалом подальшої співпраці. Звичайно, це буде чудовою можливістю для розвитку власного бізнесу та мережі міжнародних контактів.
Участь у "Biofach 2019" посприяла головній меті проекту: підтримці експортоорієнтованих малих та середніх підприємств ягідного сектору, підвищенню обізнаності про ринкові вимоги у країнах ЄС, зміцненню потенціалу компаній та просуванню продукції українських виробників на ринки Європейського Союзу.
Проект "Східне партнерство: готові до торгівлі" сприяє малим та середнім підприємствам (МСП) у виході до нових ринків, зокрема ринків ЄС, шляхом надання їм допомоги у визначенні та дотриманні стандартів якості відповідно до міжнародних вимог, налагодження зв'язків з покупцями в межах виробничо-збутової мережі, а також надання підтримки щодо розвитку кластеризації.