Зростання експорту продукції українських МСП ягідного сектору завдяки виставці "Biofach 2019"

Україна
Зростання експорту продукції українських МСП ягідного сектору завдяки виставці "Biofach 2019"

Із 13 по 16 лютого 2019 року українські експортери-ягідники взяли участь в одній з найбільших в світі міжнародних виставок органічної продукції "Biofach 2019" у Нюрнберзі, Німеччина, та встановили понад 200 ділових контактів з можливими партнерами з експорту. Загальна кількість експонентів на виставці склала 1200 компаній, а кількість відвідувачів перевищила 15 000 осіб.

Українські компанії взяли участь у виставці за підтримки Міжнародного торгового центру (ITC) та Асоціації "Ягідництво України" (АЯУ) в рамках проекту "Східне партнерство: Готові до торгівлі", що фінансується Європейським Союзом за підтримки ініціативи "EU4Business".

На українському стенді були представлені свіжі, заморожені та перероблені органічні ягоди від восьми безпосередніх виробників ("Ліга Агро", "Агро-Органік", "Нікдарія", СВК "Ягідки", "Фемілі Гарден", "Оріль-Еко", "Двіпа", "Панфрут Україна"), а також загальний каталог ягідної галузі України від АЯУ.

Виставка "Biofach" стала продовженням підтримки тенденцій сталого розвитку після виставки "Fruit Logistica 2019", що відбувалася в Берліні, але з акцентом на органічну продукцію. Ключовими особливостями виставки були інновації у пакуванні, різноманітті продукції та формах її подачі. Українські представники малого та середнього бізнесу мали можливість представити власну свіжу, заморожену та висушену продукцію (лохина, малина, полуниця, сухі сніданки з амаранту).

Як результат, наші учасники мали змогу отримати більше 200 ділових контактів з потенціалом подальшої співпраці. Звичайно, це буде чудовою можливістю для розвитку власного бізнесу та мережі міжнародних контактів.

Участь у "Biofach 2019" посприяла головній меті проекту: підтримці експортоорієнтованих малих та середніх підприємств ягідного сектору, підвищенню обізнаності про ринкові вимоги у країнах ЄС, зміцненню потенціалу компаній та просуванню продукції українських виробників на ринки Європейського Союзу.

Проект "Східне партнерство: готові до торгівлі" сприяє малим та середнім підприємствам (МСП) у виході до нових ринків, зокрема ринків ЄС, шляхом надання їм допомоги у визначенні та дотриманні стандартів якості відповідно до міжнародних вимог, налагодження зв'язків з покупцями в межах виробничо-збутової мережі, а також надання підтримки щодо розвитку кластеризації.

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся