Міжнародний торговельний центр (МТЦ) розпочав серію інформаційних та просвітницьких тренінгів про експорт на ринки ЄС та участь у міжнародних продовольчих виставках для українського сектору виробництва та переробки ягід.
МТЦ у партнерстві з Асоціацією "Ягідництво України" (АЯУ) провів 1 жовтня 2018 року в Києві тренінг "Як участь у виставці може принести найкращі результати: одноденний тренінг для українських виробників ягід" у рамках проекту ЄС "Східне партнерство: готові до торгівлі", який фінансується Європейським Союзом за підтримки ініціативи "EU4Business".
Основною метою тренінгу було надати практичні рекомендації щодо того, як українські ягідні компанії можуть ефективно брати участь у міжнародних виставках/ярмарках.
Доповідачем виступив міжнародний експерт МТЦ Хендрік (Бой) Стейфзанд, який має більш ніж 20-річний досвід розвитку бізнесу, стратегічного управління, маркетингу та продажів.
Пан Стейфзанд продемонстрував, як слід готуватися, аби ефективно представити себе на виставці та як проаналізувати вплив результатів участі у виставці на подальшу діяльність компанії.
Учасники активно брали участь в обговоренні представлених практичних питань: SWOT-аналіз власної компанії та продукту з точки зору експорту, аналіз найбільш актуального ринку, стратегії компанії з підвищення обізнаності та PR для компанії та її продуктів, вимоги цільових ринків та конкурентний аналіз, огляд світових продовольчих виставок, ідентифікація продукції та компанії на виставці, бюджетування участі у виставках тощо.
Подія була побудована як презентація з живим обговоренням та сесією питань та відповідей.
З 21 по 25 жовтня МТЦ та АЯУ проводять відбір групи представників МСП ягідницького бізнесу для участі в найбільшій у світі інноваційній продовольчій виставці Salon International de l'Agroalimentaire (SIAL), яка відбудеться у Парижі.
Проект "Східне партнерство: Готові до торгівлі" сприяє малим та середнім підприємствам (МСП) у виході до нових ринків, зокрема ЄС, шляхом надання їм допомоги у визначенні та дотриманні стандартів якості відповідно до міжнародних вимог, налагодження зв'язків з покупцями в межах виробничо-збутової мережі, а також надання кластерної підтримки.