Знай свого клієнта: тренінг для бізнес-консультантів від "EU4Business"

Україна
Знай свого клієнта: тренінг для бізнес-консультантів від "EU4Business"

Центр підтримки бізнесу у м. Дніпро в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу та за підтримки ЄБРР організував триденний тренінг "Бізнес-діагностика для консалтингу", в якому взяли участь представники консалтингових компаній та незалежні консультанти.

Консалтинг – це процес консультування керівників, управлінців з широкого кола питань у сфері фінансової, комерційної, юридичної, технологічної, технічної, експертної діяльності, що надається зовнішніми консультантами, для вирішення тієї чи іншої проблеми. Мета консалтингу — допомогти системі управління в досягненні заявлених цілей.

Серія тренінгів "Розвивайте свій консалтинговий бізнес", розроблена Європейським банком реконструкції та розвитку, – це набір навчальних курсів, які передбачають оволодіння найважливішими навичками та ознайомлення з ресурсами і методами для ефективної та результативної консалтингової діяльності, а також для ведення успішного консалтингового бізнесу.

"Тренінг засновується на кращих міжнародних практиках з використанням глибоких експертних знань. Він є інтерактивним і включає в себе практичні вправи та реальні приклади. Ви навчитесь формулювати свої цілі та завдання, аналізувати клієнта, навіть створювати його психологічний портрет", – зазначив на початку тренінгу тренер та провідний фахівець Володимир Чернявський.

Під час тренінгу учасників готували до різноманітних ситуацій, які чекатимуть на них під час консультування та роботи з клієнтами. "Зокрема, вкрай важливо, аби консультант вмів правильно "поставити діагноз". Не менш важливою є довіра. Коли клієнт бачить, що консультант відкрито говорить, що тут ми не можемо допомогти або що вам не потрібен зараз цей консалтинг, не потрібно витрачати гроші, це викликає довіру. Друге правило — репутація, яка напрацьовується роками. Вона ніколи не виникає з нуля, репутація консультанта будується дуже довго та складно, як і в будь-якому іншому бізнесі, а руйнується дуже швидко. Третє правило — це ті результати і цінність, які ти приніс клієнтові", – зазначив Чернявський.

Учасники тренінгу навіть спробували себе у своєрідній психологічній грі – за десять хвилин кожна група повинна була створити портрет одного з учасників тренінгу (де народився, яка освіта та вподобання, чи є родина і навіть, яку їжу полюбляє людина). До речі, у всіх трьох групах прогнози вийшли дуже точні, вони вдало описали незнайому людину на 70-80% достовірно.

За результатами тренінгу учасники отримали і домашнє завдання – створити індивідуальну покрокову модель інструментів та навичок для проведення бізнес-діагностики. А сертифікат тренінгу буде вручено лише тим слухачам, які успішно виконали це завдання.

Центр підтримки бізнесу м. Дніпро є частиною проекту "Мережа центрів підтримки бізнесу" за фінансової підтримки ЄС, спрямованого на підвищення конкурентоспроможності та рентабельності українських МСП шляхом надання консультацій та зміцнення потенціалу. Він також підтримує ОПБ в 15 областях України у створенні мережі центрів підтримки бізнесу в рамках ініціативи "EU4Business". Проект буде корисним для щонайменше 30 000 МСП та підприємців.

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся