Представники компаній малого та середнього бізнесу вивчали методи та інструменти аналізу ринків, маркетингових досліджень, можливості Business Intelligence під час конференції, яку організував Центр підтримки бізнесу м. Київ за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи "EU4Business" Європейського Союзу. Захід відбувся 27 вересня в Києві.
На конференції – "Методи та інструменти аналізу ринків. Інтелектуальні системи аналізу і звітності для МСБ" - були представлені наступні презентації:
- Проекти ЄБРР для фінансування та розвитку малих та середніх підприємств, доступні програми фінансування грантів та вимоги до участі підприємств.
- Важливість маркетингових досліджень, і як це безпосередньо впливає на прибуток підприємств.
- Внутрішній маркетинговий аудит для створення кращого іміджу місії компанії, цілей, корпоративної культури, рентабельності та ефективності.
- Розробка та впровадження рекламних кампаній та масштабних промоційних програм.
- Ефективність маркетингу та фактори, від яких він залежить, з особливим акцентом на позиціонування товарів, креативність при реалізації маркетингової стратегії, координацію маркетингової діяльності та зовнішніх факторів (регуляторні органи, сезонність).
Центр підтримки бізнесу м. Київ є частиною проекту "Мережа центрів підтримки бізнесу" за фінансової підтримки ЄС, спрямованого на підвищення конкурентоспроможності та рентабельності українських МСП шляхом надання консультацій та зміцнення потенціалу. Він також підтримує ОПБ в 15 областях України у створенні мережі центрів підтримки бізнесу в рамках ініціативи "EU4Business". Проект буде корисним для щонайменше 30 000 МСП та підприємців.