Методи та інструменти аналізу ринків: як підвищити рентабельність бізнесу

Україна
Методи та інструменти аналізу ринків: як підвищити рентабельність бізнесу

Представники компаній малого та середнього бізнесу вивчали методи та інструменти аналізу ринків, маркетингових досліджень, можливості Business Intelligence під час конференції, яку організував Центр підтримки бізнесу м. Київ за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи "EU4Business" Європейського Союзу. Захід відбувся 27 вересня в Києві.

На конференції – "Методи та інструменти аналізу ринків. Інтелектуальні системи аналізу і звітності для МСБ" - були представлені наступні презентації:

  • Проекти ЄБРР для фінансування та розвитку малих та середніх підприємств, доступні програми фінансування грантів та вимоги до участі підприємств.
  • Важливість маркетингових досліджень, і як це безпосередньо впливає на прибуток підприємств.
  • Внутрішній маркетинговий аудит для створення кращого іміджу місії компанії, цілей, корпоративної культури, рентабельності та ефективності.
  • Розробка та впровадження рекламних кампаній та масштабних промоційних програм.
  • Ефективність маркетингу та фактори, від яких він залежить, з особливим акцентом на позиціонування товарів, креативність при реалізації маркетингової стратегії, координацію маркетингової діяльності та зовнішніх факторів (регуляторні органи, сезонність).

Центр підтримки бізнесу м. Київ є частиною проекту "Мережа центрів підтримки бізнесу" за фінансової підтримки ЄС, спрямованого на підвищення конкурентоспроможності та рентабельності українських МСП шляхом надання консультацій та зміцнення потенціалу. Він також підтримує ОПБ в 15 областях України у створенні мережі центрів підтримки бізнесу в рамках ініціативи "EU4Business". Проект буде корисним для щонайменше 30 000 МСП та підприємців.

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся