Чотириденний тренінг з мерчандайзингу в текстильній та швейній промисловості, призначений для українських експортноорієнтованих малих і середніх підприємств, проходив із 13 по 16 травня в Луцьку. Тренінг було організовано за технічної та логістичної підтримки Міжнародного торгового центру та Асоціації "Укрлегпром" у рамках проекту "Східне партнерство: Готові до торгівлі", який фінансується Європейським Союзом за підтримки ініціативи "EU4Business".
На місцевому рівні проведення заходу підтримали Луцька міська рада, Волинська обласна державна адміністрація, Волинська ТПП, Луцький національний технічний університет та Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки.
Протягом 4 днів у навчанні, яке було повністю адаптоване до рівня та потреб учасників, взяли участь фахівці із 30 компаній з різних регіонів України. На відкритті заходу були присутні топ-менеджери підприємств, що свідчить про зацікавленість у розвитку їхніх компаній та прагнення підвищувати конкурентоспроможність на експортних ринках. Серед учасників тренінгу також було багато студентів із профільних навчальних закладів, які мали можливість дізнатися про сучасні тенденції в узгодженні ланцюжка "виробництво-логістика-продаж".
Учасники продемонстрували неабияку зацікавленість у процесі навчання: автор тренінгу отримав багато запитань щодо практичного застосування теорії в українських реаліях та розвитку формату швидкої моди. Після викладення теоретичних блоків учасники мали вирішувати різні завдання у групах. Всім було цікаво поговорити про практичні ситуації, що виникають на підприємствах щодня.
Останній день тренінгу, який проходив на базі підприємства "Едельвіка", що спеціалізується на виробництві етнічного одягу, символічно співпав із святкуванням Всесвітнього дня вишиванки, коли всі були одягнені в український національний одяг.
Проект "Готові до торгівлі", який фінансується Європейським Союзом за підтримки ініціативи "EU4Business", працює з малими підприємствами в Азербайджані, Білорусі, Вірменії, Грузії, Молдові та Україні, щоб допомогти їм обирати цільові експортні ринки та виходити на них, зокрема це стосується ринків Європейського Союзу.