Нещодавно в місті Суми проходив тренінг для жінок-підприємниць "Ключі до фінансового управління", організований Центром підтримки бізнесу м. Суми, за підтримки ЄБРР та за фінансуванням Європейського Союзу в рамках ініціативи EU4Business.
Курс спеціально розроблений для жінок-підприємниць, який складається з двох навчальних сесій, з перервою між ними, щоб у учасниць був час застосувати на практиці знання, отримані під час першої сесії, та підготовити питання до другої.
У тренінгу взяли участь 12 представниць різноманітних галузей бізнесу з Києва, Харкова і Сум, таких як вирощування, переробка та експорт коріандру, гірчиці, виробництво гірчичної олії холодного віджиму (м. Суми), виробництво акрилових ванн і обладнання для гідротерапії (м. Київ), послуги зовнішньої реклами, рекламно-сувенірна продукція, поліграфія, організація свят (м. Суми), бьюті-індустрія (м. Суми), мережа дитячих поліклінік, що надають педіатричні консультації (м. Харків), ресторанний бізнес (м. Суми), виробництво м'яких пакувальних матеріалів для харчової промисловості (м. Суми), квіткова майстерня (м. Суми).
Курс був інтерактивним і включав практичні вправи та реальні приклади. За 4 дні навчання учасниці детально розглянули такі питання:
- Як зрозуміти, що саме відбувається з вашим бізнесом, на основі фінансової звітності?
- Що робити для збільшення прибутків?
- Як складати та виконувати план?
- Як визначати ризики? Та як їх мінімізувати?
- Як розробити систему фінансового управління?
- Як вибрати джерело фінансування бізнесу?
- Які основні навички є необхідними для ведення переговорів з банками, венчурними компаніями та бізнес-ангелами?
Центр підтримки бізнесу м. Суми є частиною проекту "Мережа центрів підтримки бізнесу" за фінансової підтримки ЄС, спрямованого на підвищення конкурентоспроможності та рентабельності українських МСП шляхом надання консультацій та зміцнення потенціалу. Він також підтримує ОПБ в 15 областях України у створенні мережі центрів підтримки бізнесу в рамках ініціативи "EU4Business". Проект є корисним для щонайменше 30 000 МСП та підприємців.