Міжнародний торговельний центр (МТЦ) спільно з Асоціацією "Ягідництво України" (АЯУ) уклав та опублікував перше видання каталогу українських експортно-орієнтованих МСП у секторі ягід, який є частиною проекту ЄС "Східне партнерство: готові до торгівлі" - ініціатива "EU4Business".
Каталог був створений для досягнення однієї з цілей проекту, а саме покращення можливостей для бізнесу та розвитку для учасників та бенефіціарів. Перше видання містить профілі 24 українських МСП, які згруповані у трьох розділах: свіжі, напівоброблені та оброблені ягоди.
Цей каталог зробить українських експортно-орієнтованих МСП, які працюють у секторі ягід, набагато більш помітними під час проведення найважливіших міжнародних продовольчих виставок, ярмарків, галузевих ділових зустрічей та бізнес-турів.
Каталог буде представлений на виставці SIAL у Парижі з 21 по 25 жовтня.
Друге видання каталогу, яке включатиме додаткові профілі МСП із сектору свіжих ягід в Україні, планують підготувати до торгової виставки Fruit Logistica, яка відбудеться в Берліні в лютому 2019 року.
Метою проекту є залучення максимальної кількості українських експортно-орієнтованих МСП ягідного сектору до участі в каталозі для посилення експортного потенціалу галузі.
Проект "Східне партнерство: Готові до торгівлі" сприяє малим та середнім підприємствам (МСП) у виході до нових ринків, зокрема ЄС, шляхом надання їм допомоги у визначенні та дотриманні стандартів якості відповідно до міжнародних вимог, налагодження зв'язків з покупцями в межах виробничо-збутової мережі, а також надання кластерної підтримки.