Міжнародний торговий центр спільно з Асоціацією "Ягідництво України" 20 грудня 2018 року провели в Києві одноденний тренінг з експорту свіжих та заморожених ягід до Німеччини для українських експортно-орієнтованих ягідних компаній. Захід пройшов у рамках проекту "Східне партнерство: готові до торгівлі" - ініціатива "EU4Business", що фінансується Європейським Союзом.
Більше 25 учасників від 14 компаній та місцевих установ взяли участь у тренінгу. Це був дещо унікальний захід, оскільки частину тренінгу за допомогою відеозв'язку провів експерт ринку з Німеччини.
Головною метою тренінгу був огляд ягідного ринку Німеччини та надання практичних рекомендацій щодо особливостей експорту на цей цільовий ринок.
Марія Шевчук з Офісу з просування експорту представила можливості державної підтримки експорту для українських експортерів. Вона також виступила з ідеєю створення офіційного експортного бренду України, як відмітного елементу, який був би частиною української національної експортної стратегії.
Торстен Пьєха, німецький експерт з ринку свіжих продуктів, представив прямі вимоги та іншу важливу інформацію щодо особливостей експорту на цей цільовий ринок. Між експертом та аудиторією відбулася відкрита дискусія щодо нових тенденцій на ринку свіжих продуктів, вимог до упаковки та безпеки з боку німецьких покупців.
Ірина Кухтіна, український експерт з більш ніж 10-річним досвідом у закупівлі свіжих та заморожених ягід, представила огляд німецького ягідного ринку та порівняла його з українським.
Юлія Галашевська, представник сертифікаційної компанії "Органік стандарт", виступила з оглядом процесу органічної сертифікації, а також ознайомила учасників з вимогами до органічних продуктів на німецькому ягідному ринку.
Метою заходу також було поглиблення знань та розуміння українськими експортерами ягід ринку Німеччини, а також попередня інформаційна підготовка до майбутніх виставок FRUIT LOGISTICA 2019 у Берліні та BIOFACH 2019 у Нюрнберзі, які делегація українських експортерів ягід відвідає за підтримки проекту.
Проект "Східне партнерство: готові до торгівлі" сприяє малим та середнім підприємствам (МСП) у виході до нових ринків, зокрема ринків ЄС, шляхом надання їм допомоги у визначенні та дотриманні стандартів якості відповідно до міжнародних вимог, налагодження зв'язків з покупцями в межах виробничо-збутової мережі, а також надання підтримки щодо розвитку кластерізації.