Новий маркетинговий підхід відкриває експортні ринки для української ІТ-компанії

Україна
Новий маркетинговий підхід відкриває експортні ринки для української ІТ-компанії

За фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках ініціативи "EU4Business" Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) допоміг українській IT-компанії "WebProduction" розробити ефективну маркетингову стратегію. Після виходу на латиський, білоруський та казахський ринки з новою стратегією компанія звітувала про зростання продажів на 180% та обігу – на 200%.

Компанія "WebProduction", яка була заснована в Чернігові в 2006 році, займалася розробкою сайтів, систем для інтернет-магазинів та супутніх продуктів. За чотири успішні роки персонал компанії збільшився з 4 до 18 осіб. В 2011 році компанія почала розробку власних продуктів, таких як система CMS для інтернет-магазинів та корпоративних сайтів. Проте, через брак аналізу ринку власні продукти "WebProduction" не мали очікуваного успіху, отже компанія була змушена скоротити персонал до 12 осіб.

Власник, розуміючи, що впровадження нових продуктів та послуг вимагає стратегічного планування та маркетингових заходів, звернувся до програми ЄБРР "Консультації для малого бізнесу" за підтримкою.

ЄБРР допоміг компанії "WebProduction" почати співпрацю з місцевою консалтинговою компанією, яка проаналізувала підприємство та розробила ефективну маркетингову стратегію з метою просування компанії та її послуг.

Бізнес-план

Спільно з керівництвом компанії консультанти визначили ключові частини бізнес-плану та цільову групу, здійснили аналіз ринку та розробили маркетинговий план для України, Білорусі та Казахстану.

Консультанти:

  • розробили торгову марку компанії та корпоративний стиль;
  • надали рекомендації щодо розробки системи продажів;
  • створили маркетингову концепцію та медіа-стратегію.

Результати співпраці з консультантами з'явилися негайно: компанія встановлювала контакти з 15-20 потенційними клієнтами щодня, що призвело до укладання численних договорів.

Крім того, компанія "WebProduction" отримала нові можливості для розвитку: її продукція викликала інтерес серед підприємств Латвії, Білорусі та Казахстану. За рік після закінчення проекту обсяг експорту склав 8,5% в загальному обсягу продажів. Загалом, обсяг продажів збільшився на 180%, а доходи – на 200%.

Консультації для малого бізнесу від ЄБРР

Програма ЄБРР "Консультації для малого бізнесу", яка реалізується в країнах Східного партнерства за фінансової підтримки ЄС в рамках ініціативи "EU4Business", має на меті сприяння підвищенню ефективності управління в секторі МСП шляхом надання допомоги індивідуальним підприємствам з метою розвитку бізнесу. Вона підтримує МСП у здійсненні структурних змін та розвитку нових ділових навичок, допомагаючи їм розвиватися та змагатися в умовах ринкової економіки. Програма також допомагає МСП отримати доступ до місцевих консалтингових послуг на умовах розподілу витрат шляхом надання грантів до 10 000 євро.

 

Додаткова інформація

Програма ЄБРР "Консультації для малого бізнесу в Україні"

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся