18-20 листопада 2020 року шестеро українських експортерів ягід взяли участь у відомій міжнародній виставці Asia Fruit Logistica ON за підтримки Проєкту ITC «Готовність до Торгівлі» та асоціації «Ягідництво України». Цифровий формат поєднав тисячі експонентів свіжої продукції з покупцями й продавцями з усього світу.
Проєкт ЄС організував колективний стенд для ТОВ «Нікдарія» (ТМ iBerry), ТОВ «Сади Дніпра», ТОВ «Артель №1» (ТМ Artberry), ТОВ «Family Garden»,ТОВ «HIGHBERRY», СВК «Ягідки» (TM BigBlue). За 3 дні українські учасники провели 30 В2В зустрічей з імпортерами 12 країн світу: Китаю, Індії, Єгипту, Нідерландів, Угорщини, Італії, США, Канади, Австралії, ОАЄ, Катару, Ірану. Українські експортери презентували потенційним клієнтам свою продукцію, узгодили специфікації та спланували майбутній сезон.
«На підготовчих вебінарах ми з учасниками розібрали онлайн-інструменти та специфіку віртуальних комунікацій, щоб отримати від участі максимум користі», — розповідає про підготовчий процес виконавчий директор асоціації «Ягідництво України» Олена Каіжен. — Ми обмінялися контактами з чотирма десятками компаній та побачили, наскільки цікава європейському й азіатському ринкам українська ягода».
Проєкт International Trade Centre «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива EU4Business» впроваджується в Україні за підтримки ЄС в межах ініціативи EU4Business. Мета проєкту – допомогти малим і середнім виробникам та переробникам ягідної продукції підвищити свою конкурентоспроможність, інтегрувати їх у глобальні виробничі ланцюги, відкрити доступ до нових ринків, зокрема країн ЄС.