Тренінг у Києві для українських виробників ягід "Як участь у виставці може принести найкращі результати?"

Україна
Тренінг у Києві для українських виробників ягід "Як участь у виставці може принести найкращі результати?"

Міжнародний торговельний центр спільно з Асоціацією "Ягідництво України" 6 грудня провели у Києві одноденний тренінг на тему, як підвищити ефективність українських експортно-орієнтованих ягідних компаній завдяки участі в міжнародних виставках та ярмарках. Захід пройшов у рамках проекту "Східне партнерство: готові до торгівлі" - ініціатива "EU4Business", що фінансується Європейським Союзом.

Більше 40 учасників від 25 компаній та організацій взяли участь у тренінгу. Захід також відвідали представники Міністерства аграрної політики та продовольства України, інших асоціацій, що працюють у фруктовій та ягідній галузі, та засобів масової інформації.

Основною метою тренінгу було підвищення рівня обізнаності українських ягідних компаній щодо вибору, підготовки та участі в міжнародних виставках та ярмарках.

Сімоне Раудіно, координатор сектору економіки, торгівлі та міжнародного співробітництва у Представництві ЄС в Україні, виступив з промовою до цього заходу. Він наголосив на важливості проведення таких тренінгів у 

рамках ініціативи "EU4Business" та детально говорив про інші ключові елементи для підвищення конкурентоспроможності МСП, включаючи доступ до фінансів, ринків та знань.

Учасники під час заходу також мали можливість обговорити найкращі практики та інші ключові фактори, важливі при участі у виставках та ярмарках, такі як промо-матеріали, профілі продукції та компанії, міні-презентації, можливості співпраці між дрібними виробниками, визначення потенційних клієнтів, вимоги до зразків виробів, а також конкретні вимоги до експорту до різних країн.

Учасники отримали рекомендації щодо організаційно-фінансових критеріїв участі у виставках, а також важливості активного та пасивного залучення до стенду та подальшої роботи з потенційними клієнтами.

Проект "Східне партнерство: готові до торгівлі" сприяє малим та середнім підприємствам (МСП) у виході до нових ринків, зокрема ЄС, шляхом надання їм допомоги у визначенні та дотриманні стандартів якості відповідно до міжнародних вимог, налагодження зв'язків з покупцями в межах виробничо-збутової мережі, а також надання кластерної підтримки.

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся