Українські ягідні компанії взяли участь у всесвітньо відомій онлайн-виставці

Україна
Українські ягідні компанії взяли участь у всесвітньо відомій онлайн-виставці

15-19 червня 2020 року понад 50 українських ягідних компаній презентували свою продукцію під час американської всесвітньо відомої виставки United Fresh Live 2020 у межах Проекту «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива ЄС для бізнесу». Вперше в історії ярмарок проходив на віртуальній онлайн-платформі.

Українські підприємці сформували спільну делегацію проектів International Trade Centre і представили Україну на віртуальному стенді «Смакуй з Україною». Дивували цьогоріч різноманітним асиртиментом: сублімовані й заморожені ягоди, ягідні начинки та наповнювачі, органічні ягоди та вироби з них, закуски, сиропи та начинки, джеми та маринади, ягідні напої та солодощі, пюре для дитячого харчування.

United Fresh Live 2020 щороку збирає тисячі відвідувачів та сотні роздрібних торговців і покупців харчових продуктів з різних куточків світу. Цьогорічний ярмарок, у якому взяли участь понад 3 300 експонентів, став «діджитал»-піонером у галузі сільського господарства.

«United Fresh 2020 завжди входила в когорту подій, які визначали розвиток сектору плодово-ягідної продукції в світі. Контакти, обмін досвідом та технологічні рішення багато в чому формують майбутнє ринку на роки вперед. Нам дуже корисна участь», – ділиться враженнями Василь Шукалович, провідний фахівець із сертифікації «Органік стандарт», що брав участь у делегації ITC від України.

«Звичайно, бракувало «живих» контактів, але чати та емейл-листування рятували. Незважаючи на новий незвичний онлайн-формат, ми набули нових контактів і продовжили переговори з новими клієнтами», – каже Руслана Кислюк, представниця ТОВ «Тріада МК».

Наразі український віртуальний стенд отримав 77 контактів потенційних партнерів. Віртуальна платформа працюватиме до 1 вересня 2020 року – протягом трьох наступних місяців учасники просуватимуть свою продукцію та налагоджуватимуть нові ділові зв’язки.

Довідково:

«Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива ЄС для бізнесу», який фінансується Європейським Союзом в межах ініціативи EU4Business, працює з малими та середніми підприємствами у Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові та Україні, щоб допомогти їм орієнтуватися та виходити на зовнішні ринки, з особливим акцентом на Європейський Союз.

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся