Українські сири італійського ґатунку: як маленька компанія створює ідеальну моцарелу для піци

Україна
Українські сири італійського ґатунку: як маленька компанія створює ідеальну моцарелу для піци

Важко уявити собі популярнішу в світі їжу, ніж піца. Пухке пористе тісто з хрусткою скоринкою, ароматна, насичена спеціями начинка… Та головне – гарячий сир, що апетитно тягнеться за шматком довгими нитками. Хоч варіацій цієї страви нині безліч, класичним і найкращим сиром для справжньої італійської піци є моцарела.

 «Ніжна, трохи прісна і пружна, вона утворює тонку скоринку, яка не твердне. А делікатний нейтральний смак сиру добре доповнює і розкриває інші інгредієнти піци, не перебиваючи їх. Ще одна перевага моцарели – немає пряного неприємного запаху під час нагрівання, який може бути у інших сирів», – розповідає Ольга Воробйова. Хоч вона і не італійка, та про те, якою має бути моцарела, знає все і навіть трохи більше. Вона – начальник виробництва «Молочної майстерні» – заводу, що спеціалізується на виготовленні свіжих сирів та, головним чином, сирів для піци в Україні. «Молочна майстерня», зокрема, виготовляє моцарелу, чедареллу та рікоту для українських кафе та ресторанів.

Почати з нуля 

А почалося все у 2010-му, розповідає Ольга Валентинівна. Компанія, не маючи власного досвіду у виготовлені сиру, вирішила таки спробувати варити продукт. Винайняли маленький завод у Київській області і почали вчитися робити свою моцарелу. 

«Приїжджали технологи з Італії, вчили нас. Ні в кого зі співробітників досвіду виробництва свіжих сирів не було, – розповідає Ольга Воробйова. – Складність була ще в тому, що тоді ми не могли дозволити собі працювали з молоком найвищої якості, а італійці до того не звикли. Згодом вже ми, звісно, перейшли на сировину екстракласу». 

Коли кількість постійних клієнтів почала рости, виникла потреба розширювати асортимент продукції та збільшувати обсяги виробництва. Тоді в компанії замислилися про власний завод. Реалізувати мрію вдалося завдяки кредиту від Procreditbank в межах Програми «Механізм фінансування МСП – Етап II» від ініціативи ЄС EU4Business, що реалізує Європейський інвестиційний банк (ЄІБ). Завдяки пільговому кредиту зі зменшеною заставою вдалося купити потрібне для сироваріння обладнання, і у 2019 році «Молочна майстерня» переїхала на власне виробництво. З того часу, розповідає Ольга Валентинівна, кількість співробітників у компанії зросла з п’ятдесяти до майже вісімдесяти чоловік. А обсяги виробництва сиру збільшились на понад 70%

Задоволення запитів кожного клієнта як філософія компанії 

Зараз підприємство постачає сир для української мережі однієї з найвідоміших в світі американських піцерій «Domino's Pizza». Вони співпрацюють саме з «Молочною майстернею», а не імпортують сири американських чи італійських виробників, бо якість продукції – на високому рівні. Крім того, компанія пропонує додаткові послуги: безкоштовну логістику, розробку рецептури й індивідуальне фасування під потреби кожного клієнта.а

«Ми, наприклад, нарізаємо моцарелу кубиками. Даємо клієнтам продукт, вже готовий до використання. Тобто частково виконуємо їхню роботу. Вони дістали, відкрили і вже працюють», – каже Ольга. 

Наступна велика мета «Молочної майстерні» – підкорити своєю продукцією не тільки сегмент HoReCa, а й масового споживача. Аби культова піца з українськими інгредієнтами нічим не поступалася італійській!

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся