Ecotim.For.Girls: як український бренд гігієнічних засобів увірвався на ринки ЄС

Україна
Ecotim.For.Girls: як український бренд гігієнічних засобів увірвався на ринки ЄС

Сучасні жінки піклуються про своє здоров’я та майбутнє планети. І тому все частіше обирають екологічні засоби гігієни: органічні одноразові прокладки та тампони, менструальні чаші або багаторазові прокладки.

Багаторазові прокладки – не лише ефективні, а й набагато корисніші: не порушують мікрофлору інтимної зони та, порівняно з «пластиковими» аналогами, не шкодять довкіллю. Вченими підраховано, що кожною сучасною жінкою за репродуктивний період використовується понад 10 тисяч одноразових засобів гігієни. Використані прокладки й тампони розкладаються не менше ніж півстоліття, а от переробити такі засоби неможливо. Екологи вважають, що перехід на багаторазові засоби жіночої гігієни допоможуть захистити Землю від сміттєвої катастрофи.

Ecotim.For.Girls – український сертифікований виробник багаторазових засобів жіночої гігієни, заснований у 2019 році в Києві. В каталозі бренду наразі налічується близько 20 категорій продуктів різних розмірів та кольорової гами. Текстильні вироби мають максимально натуральний склад – до 90% бавовни. А слугувати можуть понад два роки.

Підкорення західних ринків

З початку створення компанія Ecotim.For.Girls орієнтувалася на український ринок. Товари продавали через власний сайт, сторінки в соцмережах та маркетплейси. Але вже у 2021 році замислилися над розширенням географії продажів і почали вивчати світові ринки. Виявилося, що в світі досі існує сильна стигматизація природних біологічних процесів у жінок, проте європейський ринок є найбільш відкритим до змін. Крім того, якість українських брендів нічим не поступається західній.

«Українські споживачі вибагливі, тому висока якість продукції та дбайливий сервіс – наша гордість та перевага», – підкреслює Ірина Гурна, власниця бренду Ecotim.For.Girls.

У січні цього року компанія відвантажила перший товар до Італії. А вже через місяць Росія розв’язала повномасштабну агресивну війну проти України. Це сильно вдарило по бізнесу, оскільки вмить зруйнувалися виробничі процеси та ланцюжки постачання. Співробітники з сім’ями екстрено почали переїжджати в безпечні регіони, виробничі цехи аутсорсингових підприємств частково були зруйновані, а вцілілі релокувалися хто куди.

Ірина Гурна разом з родиною також переїхали в Хмельницький. Туди ж релокували бізнес. Перед командою Ecotim.For.Girls постало нове завдання – відбудувати компанію з нуля. Власниця звернулася до Хмельницької міської ради з проханням всіляко допомогти. Звідти дізналася про ініціативу «Stand for Ukrainian Business». Її реалізує програма «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом і урядом Німеччини та реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. В межах ініціативи компанія почала працювати із бізнес-консультантом.

«Дякую усім причетним до цієї програми за надану консультаційну підтримку. Наша робота була побудована напрочуд комфортно: спочатку ввідна консультація, потім, протягом кількох місяців, постійний обмін інформацією і документами з експерткою, яка коригувала напрацювання компанії. В результаті ми розробили ефективну персоналізовану дорожню карту саме для нашого бізнесу з метою вийти на західні ринки. Важливо, що кожна порада стосувалася конкретно нашого бренду», – каже Ірина.

Ефективність бізнес-консультацій

В межах бізнес-консультацій бренд разом з експерткою:

  • Розробив стратегію позиціонування себе західній аудиторії.
  • Переглянув пакування і маркетингові фішки, які можуть спрацьовувати на західних ринках з урахуванням специфіки кожної країни.
  • Взяв участь у текстильній онлайн-виставці Textile connect 2022 та планує брати участь в інших. Цей досвід навчив команду оформлювати віртуальних вітрин, брати участь у перемовинах, опрацьовувати запити як щодо виробів, так і щодо матеріалів.
  • Активно реєструється на різних платформах з пошуку B2B партнерств, щоби знайти нових клієнтів та організувати роботу.
  • За соціальною складовою пройшов реєстрацію на сайті ООН як постачальник засобів гігієни для жінок;
  • Планує восени 2022 року відвідати всесвітню гуманітарну виставку AIDEX-2022 в Брюсселі, щоб представити власні екологічні й ефективні засоби жіночої гігієни.
  • Активно представляє себе у спільнотах і виставках, спрямованих на жіночу підтримку та екологічний спосіб життя. Обмін інформацією в таких спільнотах допомагає презентувати бренд як виробника та як соціальний проект, обмінюватись ідеями та досвідом, знайти однодумців та партнерів в інших країнах.

Паралельно Ірина займалася відновлення бренду: перереєструвала бізнес, відновила технологічні процеси, знайшла швейні виробництва з потрібною технікою для пошиття продукції, домовилася з новими постачальниками тканин і матеріалів, також звернулася до маркетологів та фотографа.

«Аналізуючи західні ринки, ми впевнилися, що наша продукція є конкурентоздатною як за якістю, так і за ціною. Ми розуміємо, що експорт – не швидкі продажі, до них треба готуватися, адже від контракту до перших відвантажень інколи потрібно півроку. Тож ми обов’язково застосуємо всі рекомендації та досягнемо успіху, – переконана власниця Ecotim.For.Girls. – Ми працюємо над тим, щоб заявити про себе на західних ринках. Про нас не чули, але ми робимо все можливе, щоб почули, адже зараз як ніколи важливо, щоб весь світ дізнавався більше про українське та українців». 

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся