You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
Вгору

При фінансуванні з боку Європейського Союзу в рамках ініціативи "EU4Business" Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) допоміг українському виробнику кави та чаю "Мономах" розробити нову стратегію розвитку, оптимізувати бізнес-процеси та привести фінансову звітність у відповідність до міжнародних стандартів.  

ЄБРР допоміг українській компанії "Мономах", яка спеціалізується на виробництві чаю та кави, розробити нову стратегію розвитку, оптимізувати організаційну структуру та привести фінансову звітність у відповідність до міжнародних стандартів. Протягом одного року кількість співробітників компанії збільшилася удвічі, а товарообіг виріс на 258%. За допомогою цього проекту компанія стала більш конкурентоспроможною у контексті Поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі з Європейським Союзом.

Компанія "Мономах" була заснована в 1991 році. Спочатку вона займалася імпортом фасованого чаю, а пізніше переорієнтувалася на імпорт нефасованої сировини з подальшим виробництвом чаю та кави під власними торговими марками: "Мономах", "Князь", "Три слони", "Fruits" та інші. З 2008 року компанія активно розвиває новий напрямок - виробництво чаю та кави під торговими марками клієнтів (PrivateLabel), насамперед для великих торгових мереж, таких як: METRO, BILLA, FOZZY, "Велика кишеня" тощо. Зараз "Мономах" є лідером в даному секторі.

Банк допоміг компанії знайти українську консалтингову фірму та покрив частину витрат на оплату її послуг.

Консалтингова фірма:

  • Провела діагностичний аналіз підприємства.
  • Оцінила ринкову вартість компанії.
  • Реорганізувала бухгалтерський облік та фінансову звітність.
  • Розробила середньострокову фінансову модель.
  • Розробила стратегію та тактичний план розвитку компанії

Це дало змогу оптимізувати бізнес-процеси та сприяло подальшому розвитку компанії.

ЄБРР також допоміг компанії знайти іноземного консультанта, який розробив трирічний бізнес-план. Компанія прагне потрапити на міжнародні ринки, отже з метою забезпечення відповідності встановленим критеріям якості для європейських споживачів підприємство вдосконалить систему HACCP і незабаром пройде сертифікацію FSSC 22000 щодо безпеки харчових продуктів. Консультант також порекомендував змінити робочі процеси та оптимізувати планування виробництва, що дає можливість підприємству збільшити виробництво без додаткових ресурсів.

Завдяки оптимізації бізнес-процесів в компанії, впровадженню нової стратегії розвитку та бізнес-плану керівництво має змогу діяти більш цілеспрямовано та приймати рішення, які сприяють подальшому розвитку підприємства.

Вже за рік чисельність працівників зросла вдвічі – до 240, а їхня продуктивність праці збільшилася на 171%, що в свою чергу збільшило товарообіг на 258%.

Загальна вартість проекту

77 000 євро

Внесок клієнта

16 940 євро

Нещодавні історії
ua
01.12.2022
Одного зимового дня фермер Андрій Турчин прокинувся від телефонних дзвінків друзів. Вони повідомили про те, у що було важко повірити – почалася війна. Андрій вмикнув новини – в них йшлося про напад Росії на Україну.
ua
27.11.2022
Український бізнес з початку повномасштабного вторгнення Росії на територію України зазнав значних збитків та руйнувань. За даними проведеного Міністерством цифрової трансформації опитування, з початку війни досі зупинені або на межі закриття близько 40% підприємств.
ua
27.11.2022
Пам’ятаєте відчуття, коли потрапляєте до аеропорту? Ви немов опиняєтеся всередині великого складного живого механізму з різних організацій та обслуговуючих компаній із тисячами співробітників.

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся