«Європейські колеги дивуються нашій прогресивності», — власник Центру стоматологічного відновлення Symmetrica

Україна
«Європейські колеги дивуються нашій прогресивності», — власник Центру стоматологічного відновлення Symmetrica

За 5 років своєї роботи Центру стоматологічного відновлення Symmetrica вдалося зарекомендувати себе настільки, що він може обирати з-поміж пацієнтів. Про секрети масштабування та унікальну концепцію розповів власник бізнесу Андрій Іванців.

Прагнення досконалості

Я з дитинства розумів, що буду або лікарем, або адвокатом. У моїй родині дуже багато медиків, самі ж батьки — стоматологи. Пам’ятаю, як йшов по лікарні, вдихав її запах — і почувався у своїй стихії. Моє життєве покликання було визначене ще тоді, хоча юридичну освіту я теж згодом здобув.

У медучилищі мене дуже цікавила психологія, але зіштовхнувшись з реаліями радянської психіатрії, відразу перехотілося пов’язувати з цим своє життя. Я, як частий гість офтальмологічного відділення, не  міг осягнути, чому всі лікарі, що допомагають повернути зір, самі ходять в окулярах. Щось в цьому було для мене не так. Це зараз ця галузь стрімко розвивається, а тоді: звіряй правильність читання таблички й підбирай окуляри — ну ніякої творчості!

Художні гуртки та скульптуро-керамічні студії зміцнили моє бажання створювати красу, допомагати людям якісно змінювати своє життя. І тут йдеться не про пластичну хірургію — для чого робити красу скальпелем? Ми в Центрі творимо її по-іншому.

Вміння, перевірене часом

Історія Центру Symmetrica почалася з дитячої Студії стоматології та ортодонтії «Акварель», яку я заснував у 2008 році. Батькам маленьких пацієнтів імпонував мій підхід, вони були задоволені результатами лікування дітей — і теж наважувалися на зміни. Я мав можливість спостерігати за 2-3 поколіннями однієї родини та знав їхні фізіологічні особливості. З часом тих інструментів, які я мав на робочому місці, стало замало. Так від потреб ми зростали, «дорослішали».

Наприкінці 2015 року я відкрив Центр стоматологічного відновлення Symmetrica, залишивши в «Акварелі» гру, радість і свято дитинства, і водночас — подарувавши дорослим пацієнтам спокій, комфорт і затишок в окремому просторому приміщенні.

Здоров’я зовні — здоров’я зсередини

Наш Центр завжди опирається на філософію симетрії та балансу людського життя, що відтворюється на обличчі. Слогани нашої компанії: «Здоров’я зовні — здоров’я зсередини», «Нічого зайвого — тільки здоров’я».

Людський організм влаштований так, що не вдасться відновити здоров’я одного органу, водночас нехтуючи іншими. Не варто забувати, що зубощелепний орган є частиною опорно-рухового апарату.

У моїй практиці був випадок, коли людині довелося міняти кульшовий суглоб через те, що в ранньому віці їй видалили шостий зуб, що є «ключем» оклюзії. Це видалення спричинило деформацію, опущення прикусу, клацання і перевантаження однієї сторони обличчя. Відповідно, організм компенсував собі цей «збій» через нейром’язеві ланцюги в інших частинах тіла.

Загалом, все життя людини можна «прочитати» по зубах, головне — правильно дивитися. Адже можна дивитися лише на один зуб, можна дивитися на щелепу або можна дивитися на цілісну біологічну систему.

Однією із наших переваг є розширена цифрова діагностика — ми створюємо цифрову копію пацієнта за допомогою комп’ютерної томографії, міографії та аксіографії, сканування обличчя та зубів. Саме на цьому цифровому прототипі ми візуалізуємо пацієнту оптимальний план лікування і вже на цьому етапі він може бачити, як змінюватиметься його зубощелепна система. Пацієнт також може зайти в нашу лабораторію, відчути на дотик кожен виріб, зрозуміти, з якого матеріалу виготовляються ортопедичні конструкції.

Станом на зараз наш Центр має все найсучасніше технічне забезпечення, яке існує в стоматологічній галузі, та велику фахову команду, яка сповідує одну філософію.

Я часто їжджу в робочих справах за кордон, спілкуюся з європейськими колегами. Вони з нас дивуються. Німецькі стоматологи навіть не збираються купувати таке прогресивне обладнання — в них усе «по старинці». Українська медицина, справді, на дуже високому рівні.

Клієнт-орієнтованість по-новому

Ми не прагнемо лікувати усіх — пацієнт сам має усвідомлювати для себе потребу та виявляти бажання щось змінювати. Коли людина приходить на консультацію в Центр і ми починаємо знайомитися, я одразу розумію, зможемо чи не зможемо працювати. Лікування — це співпраця лікаря та пацієнта, і від цієї співпраці залежить успіх лікування. Ми завжди зосереджуємося на медичній проблемі пацієнта, враховуючи його життєві обставини та проблеми.

Насправді наплив пацієнтів нескінченний. Якщо людина «блукає» між клініками: в одній видалили зуб, в другій запломбували, в третій вирівняли прикус, в четвертій — поставили коронку, то через 5 років вона стане нашим пацієнтом.

Менеджмент росту

У мене в команді є виконавчий директор, фінансовий директор, маркетингова служба — дуже великий управлінський склад, й багато інструментів обліку. В стоматології так не мислять.

Часом пацієнти наполягають, щоб їхнє лікування проводив саме я. Натомість завжди відповідаю, що фахівці Центру поділені на певні напрями, кожен із них відточує свої знання та вміння в конкретній сфері, тому консиліум цих лікарів може прийняти значно ефективніші рішення.

Насправді виростити фахівця — це дуже довго, дорого й енерговитратно, але на сьогодні я з повною відповідальністю спокійно делегую роботу колегам-лікарям Центру.

Зростання Symmetrica також зумовлене двома причинами: перша — моя постійна незадоволеність результатом і прагнення все вдосконалити, друга — я ще на початку кар’єри мріяв збудувати велику компанію.

Участь у громадських організаціях

Завжди підтримую громадські ініціативи та в постійному пошуку партнерів. Завдяки «Львівському кластеру медичного бізнесу» ми налагодили партнерські відносини з одним медичним центром, з якими плануємо здійснювати комплексне лікування складних пацієнтів. Кластер допомагає знайти добросовісних потенційних партнерів. Це цінна взаємодія, оскільки дозволяє обмінюватися досвідом та практиками.

Також ми виграли ваучер на консалтингові послуги в рамках ініціативи COVID-19 Бізнес-клініки проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом в межах ініціативи EU4Business та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Отримані знання під час консультацій допоможуть нам автоматизувати певні робочі процеси всередині компанії.

Бізнес-порада

Рішення треба ухвалювати швидко. Система працює так: дія — результат — аналіз — аж доти, поки не отримаєш того, чого хочеш. Тому виграє той, хто робить це швидко.

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся