You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
Вгору

Коли Андрій Завальнюк разом зі своєю дружиною та діловим партнером Юлією з компанії, яка є дистриб'ютором меблів "Меблеві технології", звернулися до ЄБРР по допомогу у створенні нового сайту, вони були здивовані. Група банку "Консультування малого бізнесу" запропонувала їм зробити реорганізацію компанії.

Миттєві результати були вражаючими. Восьмимісячний проект, призначений для створення ефективнішого робочого процесу, призвів до стрімкого зростання продажів на 25% та створення семи нових робочих місць. Загальна вартість проекту становила трохи більше 11 200 млн євро, половина з яких була надана ЄС в рамках ініціативи "EU4Business".

В компанії "Меблеві технології", яка реалізує такі торгові марки, як Villa Verde та Artichoke, працює 118 працівників, а обіг продажів становить 5,9 млн євро. Компанія розташована у Києві і спеціалізується на реалізації кімнатних та вуличних меблів, арматури та аксесуарів від провідних виробників.

Розширення компанії через систематизацію

"Компанія вже працювала на ринку деякий час, коли ми зрозуміли, що для подальшого розвитку нашого підприємства необхідні певні зміни", - говорить генеральний директор пан Завальнюк.

"Ми звернулися до ЄБРР по допомогу у розробці нового сайту. Однак консультант ЄБРР допоміг нам змінити нашу думку і порадив зосередитися на зміцненні ефективності нашої компанії".

Компанія стала учасником проекту організаційного розвитку в рамках програми ЄБРР "Консультування малого бізнесу" за фінансової підтримки ЄС в рамках ініціативи "EU4Business".

Після проведення швидкої діагностики підприємства, керівники зрозуміли необхідність розподілення обов'язків між працівниками та керівниками для більш ефективного розширення підприємства.

Залучення місцевого консультанта

Як пояснила Марія Локтіонова, генеральний директор української консалтингової компанії H-ART, обраної працювати з компанією "Меблеві технології", підприємству бракувало робочих процесів. Завдяки праці пліч-о-пліч з H-ART протягом восьми місяців керівники систематизували та стандартизували роботу працівників.

"Основним завданням було запевнити працівників у можливості позитивних змін, допомогти їм повірити у проект та підтримати його", - повідомила пані Локтінова.

Попередні результати:

  • вдосконалена організаційна структура;
  • наймання завідувача відділом кадрів;
  • визначення лідерів всередині компанії;
  • збільшення обсягу продажів на 25%;
  • збільшення прибутку на 15%;
  • створення 7 нових робочих місць.

"Такі проекти є особливо цінними для невеликих компаній, де власник відіграє ключову роль", - каже пан Завальнюк, який також є президентом Української асоціації меблевиків. "Незважаючи на їхній короткий термін та потребу невеликих фінансових інвестицій, ці проекти мають значний вплив, який може повністю змінити ваше життя". 

 

Нещодавні історії
ua
01.12.2022
Одного зимового дня фермер Андрій Турчин прокинувся від телефонних дзвінків друзів. Вони повідомили про те, у що було важко повірити – почалася війна. Андрій вмикнув новини – в них йшлося про напад Росії на Україну.
ua
27.11.2022
Український бізнес з початку повномасштабного вторгнення Росії на територію України зазнав значних збитків та руйнувань. За даними проведеного Міністерством цифрової трансформації опитування, з початку війни досі зупинені або на межі закриття близько 40% підприємств.
ua
27.11.2022
Пам’ятаєте відчуття, коли потрапляєте до аеропорту? Ви немов опиняєтеся всередині великого складного живого механізму з різних організацій та обслуговуючих компаній із тисячами співробітників.

Файли Cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш користувацький досвід і оптимізувати контент на сайті. Дізнайтеся більше
Я відмовляюся
Я погоджуюся